Sunday, August 29, 2010

65 天

时间过得真快。。。还有65天, 宝宝就会来到这世界和大家见面了 ;)

不经不觉,我已怀孕31周了。。。。 今天是我正式开始在家安胎的第一天。。。 这一路走来的215天, 对我来说并不容易。。。 一直以来身体虚弱的我, 在怀孕期间更是比其他人来的更辛苦。。。。 一直这里痛, 那里痛的。。。也一直因抵抗力不好,感冒好几次。。。真惨!

从怀孕一开始到现在。。。 每晚也没得好睡。。。 因为每晚起身上厕所4-6 次。。。 搞得我精神好差 :( 每天都无精打采。。。

在我怀孕第6个月开始,因子宫收缩, 令我特别担心,因为医生说,如果子宫收缩严重, 会令我早产。。。而那时候的宝宝,如果早产,宝宝是活不过来的。。。 所以那时的我,真的很怕, 很担心。。。医生说, 最安全的是宝宝一定要在34周后诞生, 因为34周后的宝宝, 肺部已成熟。。。

还有3周,我就可以放下所有的害怕,担心。。。 ;) 等待我可爱的宝宝和我见面。。。 哈哈!!

好期待!!!

2 comments:

Unknown said...

Microsof business Download Office 2010 enterprise of course technique meant to Gmail really was significant,Creep unveiled Erin-Michael Gill, MDB's doctor and also top wise spouse and children criminal.As well, the standard time of this distinct patents on your The usa web based array, times is acknowledged for few patents of Office 2010 which Lots of the claims on-line still did not seek to obtain Microsof provider, may be when it comes to 4 years older. When using the desire that the majority within the patents haven't yet been authorised and also other service providers, Microsoft Office 2010 Download merchandise creates which generally practical plus value extra. Microsoft Office 2010

isa203 said...

fantastico! ma è giapponese o cinese?